We proberen onze klanten dag en nacht van dienst te zijn. Tijdens kantooruren zijn we telefonisch bereikbaar en daarnaast proberen we ingevulde contactformulieren altijd zo snel mogelijk te beantwoorden.
Helaas kunnen we u niet dag en nacht telefonisch te woord staan en ook het beantwoorden van de mail gebeurt in de meeste gevallen tijdens kantooruren. Speciaal daarom hebben we een onderzoek gehouden en op basis daarvan hebben we een lijst samengesteld met daarin de “Meest voorkomende” Vragen
“Gaat u naar het kopje abonnee worden, vul het inschrijf formulier compleet in en geniet vervolgens van 18 reinigingsbeurten per jaar voor slechts €93,20 per kwartaal.”
Wat te doen als ik geen sticker heb?
“Als u geen sticker hebt ontvangen of bent kwijtgeraakt, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze administratie. Dit kan per e-mail: Info@frixx.nl of u kan ons telefonisch bereiken op 0316-529443. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat u weer een nieuwe sticker ontvangt.”
Wat te doen als ik geen kalender heb?
“Als u geen kalender hebt ontvangen of bent kwijtgeraakt, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze administratie. Dit kan per e-mail: info@frixx.nl of u kan ons telefonisch bereiken op 0316-529443. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat u weer een nieuwe kalender ontvangt.”
Mijn bak is niet gewassen, wat nu?
“Misschien was de vuilnisbak niet helemaal leeg, dit kan een reden voor ons zijn om de bak niet te reinigen. Echter kunnen wij de vuilnisbak natuurlijk ook een keer zijn vergeten. Neemt u in ieder geval op met onze administratie. Dit moet dezelfde dag voor 20:00 uur gebeuren. Anders vervalt de reinigingsbeurt.”
“Als het vriest, kan Frixx de vuilnisbak niet reinigen. Dit komt doordat onze wassystemen beschikken over heet water. Wij laten bij elke reinigingsbeurt iets restwater achter. Als dit opvriest zijn de gevolgen niet te overzien. Omtrent deze reden laat Frixx zijn routes dan vervallen. Echter worden deze op een later tijdstip ingehaald.”